Wednesday, August 8, 2012

MASUK SEPITAL LAGI...




Alhamdulillah! Semuanya berjalan lancar. Sakit memang sakit, tapi apa boleh buat salah sendiri. Dah lama sangat aku dok tangguh nak jumpa doktor, lastly kena juga jumpa sebab dah kritikal sangat. Doktor cakap yang aku ni tunggu masa saja nak “Jalan” sebab darah aku dah kurang banyak sangat. Orang normal bacaan darahnya (HB)dalam 12, aku tinggal 3 saja. Anytime jer jantung aku boleh kena stroke dan buah pinggang  patutnya dah rosak dah, tapi Alhamdulillah, semuanya ok lepas aku dibekalkan darah sebanyak 5 pint. Sebanyak darah sekor lembu tu beb!!!
Now dah hampir 3 minggu aku keluar dari hospital, slow-slow recovering. Nak “uuk-uuk” pun sakit. Yer lah dah kena ‘staple’ dan potong. Sakit wooo… makan pun tak leh makan yg keras-keras lagi, still layan bubur ngan nestum jer! Apapun aku nak ucapkan terimakasih yang tak terhingga kepasa kakitangan KPJ Seremban untuk servis dan layanan yang cukup baik.Sabar jer dengan karenah aku yang boleh dikatakan agak bermasalah ni..hehehe!! Nasib ler korang dapat patient macam aku….so pada semua yang tak tau aku masuk sepital sebab apa, ni nak bagi tau! Aku di diagnose ada penyakit Kencing Manis (baru jer dapat nih!) dan Anemia (Kurang Darah). Sebab aku kurang darah adalah kerana ada Buasir. So now buasir dah operate, sepatutnya darah dah tak kurang-kurang lagi lah lepas ni. So no more pening-pening and pitam-pitam.
Kepada yang datang melawat aku kat hospital, terimakasih kerana sudi menjengok. Terharu sangat bila sedara yang jauh boleh datang tengok tapi sedara yang “DEKAT” jangan kata nak datang tengok tapi tanya khabar pun tak dak!! Don’t worry!! Gua simpan kat hati jerr!!







5 comments:

GraFiQuE said...

laaa... tup tup masuk spital lak ko...

apa2 hal pun, semoga tabah dengan dugaan dan semoga cepat sembuh arr...

Selamat berpuasa dan selamat hari raya...

ASSOYFINGER67 said...

Jangan banyak fikir fasal sakit.....layan jer hidup nie macam aku huhu

ASSOYFINGER67 said...

Kesian Amir...

Mrs Leo said...

Abg amir, apa khabar?
kenal eni lagi tak?... kerja mana skrg?

Mrs Leo said...

Hi, abg amir, kenal eni lagi tak?.. abg amir apa khabar? kerja mana skrg?